Back in Mora

Hemma i Mora igen efter en kortare vistelse i Tänndalen. Blev tre dagar kortare än beräknat men det är betydligt trevligare rullskidklimat kring Mora. Körde lite rullskidor igår och det kändes ok. Idag blev det lite cykel och styrka vilket också funkade ok. Har även fått massa bra tips på hur man blir av med löparknäet så jag är hoppfull om att snart vara igång för fullt igen.

Idag var det regn konstant hela dagen i Tänndalen. Jag var inte helt avundsjuk på de andra som skulle upp på fjället. När dom gick upp kl 6 så vände jag mig om och sov ett par timmar till innan det blev frukost. Niklas och Erik misslyckades ännu en gång att vinna fjäll-ol. Dom fick nöja sig med andraplatsen. Gustav i par med Eskelund och Jocke i par med Anders Eriksson sprang bort sig från en given kamp om tredjeplats på de sista kontrollerna. Argårds och Zander lekte hem juniorklassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0