Tränar på

Nu har jag varit hemma i Mora några dagar och tränat på. Det känns riktigt bra just nu. Igår träffade jag på ett gäng bestående av Byström, Persson, Richardsson och Uusitalo när jag var ute på intervaller. Dom kanske blir vassa till vintern nu när dom varit och tränat i den fina dalaterrängen ;). Till helgen tar jag en liten semester och beger mig till Köpenhamn för att spela Grand Prix i Magic. Tänkte jag skulle hinna med att se en del av stan när jag ändå är där nere. Är det fint väder på fredagen kanske ett besök på Tivoli är att vänta. Har spelet alldeles för lite Magic på sistone för att ha någon chans att gå bra i turneringen. Man måste hänga med lite i svängarna för att ha koll på vad som gäller för tillfället. Men det ska bli kul i vilket fall. Lär bli en hel del folk också.

Annars är det väl OS som rullar här hemma och det händer ju en hel del spännande. Kallur ramlar bort sig, Xiang försöker springa skadad, Isinbajeva slår världsrekord, Bolt springer som en galning och ja det går att hålla på hur länge som helst. Mycket kul är det som händer iallafall även om det inte alls går som det ska för svenskarna får man uppleva en hel del.

Kommentarer
Postat av: joakim engström

Hej! Vart befinner du dig nånstans??

2008-08-25 @ 21:59:12
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0