Back online

Varit i Falun utan tillgång till internet i veckan. Fick dock internet under torsdagen, perfekt!. Träningen under veckan har flutit på bra. Körde det första inomhus-löppasset i onsdags tillsammans med Marren. Blev några intervaller och ett riktigt bra pass. Har lärt mig av tidigare år då man kört för hårt de första passen på bana och sen bränt ut benen. Snön har fallit under veckan nu också och det senaste jag hörde var att man pressat runt 10km spåret på Lugnet. Ett riktigt fint och roligt spår är det. Antar det kommer bli några rundor runt det i vinter.

Idag har jag kört ett kortare pass med lite fartinslag vilket brukar vara standard inför en tävlingshelg. Imorgon åker jag upp till Idre och kör 10km K på lördagen och 10km F på söndagen. Var lite mindre folk än jag trodde det skulle vara anmälda men det finns några hårda nötter att knäcka ändå. Formen känns helt ok så det ska bli skoj att tävla på en fin bana.


Kommentarer
Postat av: joakim engström

inte konstigt att formen är okej;)

2008-12-05 @ 19:27:48
URL: http://www.joakimengstrom.se
Postat av: Anders Carlsson

Grattis till segern i gårdagens lopp och till ett bra lopp i dag!

2008-12-07 @ 18:57:37
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0