Grängesbergsloppet

Idag var det dags för en tradition på annandagen. Nämligen Grängesbergsloppet. Ifjol blev det flyttat p.g.a snöbrist men i år kunde dom köra på hemmaplan. Tyvärr tror jag inte snöläget var det allra bästa för vi fick bara snurra på en 2,5km slinga. 4 varv på den lättåkta banan blev det. Gick ut i ett stabilt tempo som jag kunde hålla genom hela loppet. Tror att det var några som åkte jämt med mig i början men dom tappade på slutet och jag kunde vinna med 20sek före Pär Jonsson. Trea blev Peo Svahn 30sek efter. Var som sagt en alldeles för lättåkt bana för min smak men en seger är ju alltid fint.

Resultat finns här.


LS inför varvning. Foto: Steéns Sport & Trading

Kommentarer
Postat av: Hammer

Skåp, grattis!

2008-12-26 @ 22:03:21
URL: http://indiepop.blogg.se/
Postat av: Suther, Anders

Lättåkt? För den som vinner...

Grattis, önskar Sven o Anders i Kittan.

2008-12-27 @ 18:45:47
Postat av: Anders Carlsson

Grattis! En seger är alltid en seger!

2008-12-28 @ 15:07:26
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0