Skellefteå till helgen

Hunnit med några fina träningsdagar nere i Falun i veckan. Igår blev det ett av mina favoritpass, nämligen backintervaller på milspåret vid Lugnet på fm. På eftermiddagen körde jag ett kortare distanspass med AdamSteen. Han var dock lite hårdare och fortsatte med löpning efter skidåkningen. Lite mer snö nu bara så blir det riktigt fint uppe vid Lugnet. Snökanonerna jobbar för fullt och idag höll dom på att köra ut snö med lastbilar såg jag. Blev ett löpintervallpass med Marren i hallen idag på em. Högre fart än förra veckan men det kändes lättare i benen ändå. Några pass till så är nog benen helt med i matchen. Till helgen väntar tävlingar i Skellefteå. 15km fritt på lördagen och Sprint Klassiskt på söndagen. Varför kan dom inte ha sprint i samma stil som distansloppet på cuphelgerna ?. Så jäkla onödigt att släpa med en massa extra utrustning bara för det. Jag hoppas att formen håller i sig sedan förra helgen. Nu ska jag bort på terminsavslutning med idrottshögskolan och ladda med lite julbord. Imorgon blir det långa bussresan upp till Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0