Lugnet före stormen som kommer

Ja så heter en fin låt med Kjell Höglund. Men även jag har känt på det idag även om jag har njutit för fullt av dagen. Har ju tagit det lugnt i några dagar nu så idag vara det dags att speeda upp saker igen. Började med att paddla en längre tur med Niklas och Erik i morse. Börjar känna mig väldigt trygg i Razorn nu. Även Erik och Niklas lyckades köra utan att bada. Sen var jag hem åt lunch innan det blev en fika på stan. Hobbe(inte hunden) bjöd oss på kaffestugan, mycket trevligt. Efter den lite lugnare perioden var jag hem och tog en tur med Hobbe(hunden) sen blev det en 7 sets volleyboll match där Jag, Jocke och Erik förlorade emot Niklas, Olle och Niemi med 2-4 i set. Efter det skyndade jag mig hem och åkte till Axi eftersom jag under dagen lite impulsivt bestämt mig för att vara med på löptävlingen där, Axi-milen. Tog kommandot direkt och släppte sedan inte in någon mer i matchen. Vann med ca 1.30 tillslut efter att ha avverkat de 9,8km på 31.42. Nytt banrekord blev det med ca 30 sek också. Andreas Hårrskog blev 2:a. Bjöds på bad och fika efter loppet. Smakade fint med lite sånt när man satt där uppe vid sjön. Ett trevligt arrangemang som jag kommer besöka igen om det är ledigt nästa år. Har även hunnit med att skruva lite med cykeln och börja designa om bloggen lite. Det är inte det lättaste eftersom jag varken kan med java eller html. Att min estetiska förmåga är väldigt begränsad gör inte saken bättre heller. Ska försöka reda upp det jag ställt till med när jag får tid över. Får försöka överleva med det jag åstakommit så länge ;). För tillfället har jag en pizzadeg på jäsning. Ska försöka få den klar nu så jag hinner med en väldigt sen middag till sammandraget av tour de france.

Imorrn ska jag börja med att gå lite skidgång i Gesunda med Buckas och Maria. Sen väntar badmintonturnering. Badminton har ju tidigare inte varit min starkaste sida så vi får se vad morgondagen kan ge mig i form av vinster.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0