Sommarväder

Idag har det varit heldag mys med Jocke. Vi började med intervaller i morse. Jocke var ruskigt stark idag. Trodde man skulle kunna få lite lucka eftersom han körde med lite tyngre hjul. Men han bet i bakom mig och på slutet av intervallerna gick han t.o.m upp och bombade på. Bra pass blev det i vilket fall. Är inte i bästa intervallform efter 5 dagars multisport men i övrigt känner jag mig pigg i kroppen. Blev ett besök på glassbaren, båtåkning och bad på em. Skönt att svalka av sig lite i värmen. Avslutade dagen med en härlig paddeltur på Siljan i det fina vädret. Ruskigt fin dag med andra ord. Var lite vågigt på Siljan men det klarade vi bra utan bad. Imorgon kör jag ett cykelpass på morgonen och på eftermiddagen åker vi upp till Tänndalen. Blir bra med lite läger i fjällterrängen så länge knäet kan hålla för belastningarna. Känns rätt ok i det just nu och hälsenan verkar betydligt bättre. Så det borde inte vara några problem.

 

Jocke körde pråm först och var glad. Sen fick han köra Razor då blev han ännu gladare.

 


Kommentarer
Postat av: Erik

snygg turiststil på jocke i gula kanoten. bakåtlutad och avspänd...

2008-07-30 @ 22:14:50
Postat av: joakim engström

ja klart du ska med på badminton!

2008-07-30 @ 23:04:01
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/
Postat av: Andreas Lindgren

Grymt med Magix! =)

Hur lever livet mot dig annars Lars? Laddad för Köpenhamn? :)

2008-08-01 @ 23:38:18
URL: http://glorfindel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0