Kajak inköpt

Blev en tur ner till Borlänge igen idag. Köpte en kajak i Sthlm i torsdag och fick den levererad till Borlänge igår kväll. Så idag var jag ner och hämtade den. Det är en Nelo Razor. Har hunnit med att provpaddla lite i den och det kändes faktiskt förvånansvärt bra. Bara att ligga i med paddel och balansträningen fram till O-ringen så ska nog det här bli bra. Måste införskaffa mig en vettig paddel nu bara.

Nu på kvällen har jag varit bort till Buckas på lite datasupport och kvällsfika, trevligt värre. Ordentlig kvällsfika i form av hemlagade hamburgare. Final i EM är det som väntar härnäst. Jag tror på tysk seger även om jag inte bryr mig om vilka som vinner egentligen. Hoppas det blir en bra och sevärd match bara.

Imorgon ska jag plantera igen. Det fanns en del hyggen kvar att plantera och eftersom jag ändå är hemma i Mora 2 dagar nu så passar jag på att jobba lite till. Extra pengar är aldrig fel och sen blir det kul att träffa på Zlatan på hygget igen.



Kommentarer
Postat av: Martin

Vem faan är Buckas?

2008-06-30 @ 22:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0