Läger i Kinnekulle

Igår blev det resdag ner till Kinnekulle. Sen körde vi ett skidgångspass i slalombacken som finns här. Blev en fint pass och 45min effektiv tid. Bra start på lägret. På kvällen var det tänkt att vi skulle paddla lite kanot för skojs skull. Men eftersom regnet hängde i luften och det blåste ganska mycket var det ingen som var sugen på det. Vi tog det lite lugnt och såg oss om lite i hantverksbyn istället. Var dock inte så mycket att se.


Idag har vi haft en morgonjogg innan frukost och sedan blev det stegringsdistans på Kinnekullaleden. Vi passerade bl.a Lasses Grotta. Men jag hade ingen kamera med så jag fick inte med mig någon bild ifrån det. Efter lunch blev det lite sömn och sedan körde vi distans igen. Denna gång på rullskidor. Jag valde att köra stakning hela vägen. Blev ganska slitigt på slutet men jag och Gufen körde hela vägen hem i alla fall. Dom andra bangade ur en efter en under vägen. Alla mäktade nog med en full-hand idag dock. Nu på kvällen har jag hjälpt Jochen att blogga lite. Allt för att han eventuellt ska få lite mer besökare ;).


Imorgon blir det massa intervaller och sedan ska jag ta Kinnekullatåget upp till Hallsberg för vidare färd emot Borlänge. Skönt att komma till Borlänge på onsdag kväll så hinner man köra dubbla pass på torsdagen innan Peace&Love. Jag har dock ett problem första dagen då jag måste välja emellan att se In Flames eller Sahara Hotnights. Trist att de 2 man kanske ville se helst ligger samtidigt. Får bestämma mig under den kvällen helt enkelt vad det blir för alternativ.


Cred till Gufen för att jag fick låna mobilt bredband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0