Planteringen fortsätter

Har varit fina dagar för plantering hittils i år. Lagom varmt och soligt. Vi har hunnit med 4 hyggen och kvaliten har varierat. 2 riktiga skithyggen, 1 ok och 1 fint. Räknar med att det vi ska iväg på imorgon är åtminstone ok. Bara det är harvat brukar det lösa sig ganska bra. Tempot på de dåliga hyggena har blivit väldigt lågt så det är skönt när man kommer på ett finare och kan börja stega på lite.

Träningen under planteringssäsongen består av styrka och intervallpass på kvällssidan. Min filosofi är att man får den lågintensiva träningsdelen av att gå 8h under dagen. Totalt kommer jag att plantera 11 dagar i år så träningen blir inte så lidande av det. Tvärtom brukar jag faktiskt vara i riktigt bra form direkt efter jag slutat plantera för året. Om samma fenomen uppstår även i år återstår att se på Orsa Kajtn som går efter sista planteringsdagen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tja Bror!
Så du sliter med planteringen i värmen...BRA bjuder du syrran på en smaskig middag sen!? ;)
Kram kram

2008-06-04 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0