Avslutning på terrängserien

Idag började jag flytta upp lite saker till Mora. Är sista veckan jag hänger nere i Borlänge nu. Tur att det är ganska nära hem så man kan flytta upp lite saker i taget. Kommer att bo och träna i Mora över sommaren så får vi se vad som väntar till hösten. Har lite planer för vart jag ska flytta men bestämmer mig först i sommar vad det blir. Passade på att spela lite badminton med Niklas, Niemi och Jochen i Mora. Lyckades förlora 6 raka matcher. Badminton är inte riktigt min grej. Men jag börjar lära mig lite iaf.

På kvällen var det tredje och sista deltävlingen i terrängserien. Kände mig lite seg på uppvärmningen så jag valde att ligga lugnt första varvet. När jag väl tryckte på var det ingen som följde med så det blev en stabil seger igen. Synd att det inte är lite mer folk som vågar ställa upp. Borde kunna finnas fler uppe i Mora som skulle kunna vara med. Tycker att race är riktigt bra träning nu på sommaren. Hade cirka 5sek sämre tid denna gång jämfört med förra. Fick dessutom en fin nallebjörn i pris.

Här kommer resultat att finnas: IFK Mora FIK

image5

Kommentarer
Postat av: Jerkan

Stort grattis till totalsegern!

Det är klart vi inte vågar ställa upp när det är såna storfräsare som dig på startlinjen...

2008-05-27 @ 11:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0