Kalas på 10C

Började gårdagen med tester på Livi. Testet var lite annorlunda upplagt denna gång så jag åkte kortare tid än jag gjort tidigare på bandet. Men syreupptaget hade ökat markant sedan samma period förra året så det känns stabilt.

På em. blev det lite Fika hemma hos Klot ute i Ornäs. Grymt fint han bor nere vid vattnet. Satt nere på bryggan och mumsade i oss rabarberpaj. Passade även på att testa hans tävlingskajak. Kom några meter innan det blev bad. Årets första utomhusbad =). Men det var förvånansvärt skönt i Runn som tur var. Insåg att jag måste köra med en lite stabilare kajak när det blir multisport framöver. Jag, JG och Arnesson for sedan vidare till Dalsjö och slog några hinkar på driving rangen. Golf är inte riktigt min grej. Men det kan vara kul att slå lite på rangen.

På kvällen firades Rollen som fyllde år. Vi var ett litet gäng som började med att grilla lite och sen anslöt allt fler när fikat dukades upp bak på våran nyklippta gräsmatta. Jag hade bakat jordgubbstårta, Kajjan hade gjort Cheesecake med bär och Hammer hade bakat sitt signum "kladdkaka". Mycket fika med andra ord. Trevligt, trevligt. Kvällen avslutades med en beachvolleymatch upp vid rymden. Tyvärr hade katterna använt planen mer än volleybollspelare på sista tiden. Men en liten dusch efter gjorde att man snart var fräsch igen.




Kommentarer
Postat av: Låma

Hård kille som lagar mat!:)

2008-05-31 @ 10:49:59
Postat av: Ingrid

Ni verkar ah det mysigt, hälsa rollen o gratulera i efterskott. Hälsa alla andra också! Kul att du förbättrat dig så i o2, blir bra till vintern:-)! Ha en fortsatt fin helg!

2008-05-31 @ 15:07:16
URL: http://followdirgni.blogspot.com
Postat av: joakim engström

Va fan, mysigt med katter ju! Vi drog nytta av det och ni klagade;)

2008-05-31 @ 19:04:48
URL: http://engstromjoakim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0