Regnigt i Monaco men soligt i Borlänge

Idag har jag och Hammer varit ute och samlat några timmar. Blev en rullskidtur på fm. och ett lättare cykelpass för att trampa ut benen lite på em. Var inte så varmt men solen lyste och temperaturen var ganska behaglig att träna i. Mötte en hel del folk som var ute och rörde på sig i det sköna vädret.

Dagens höjdpunkt var GP Monaco. Mycket händelserikt race i regnet. Hade varit kul att se på Girot också. Men Tunabyggen har ju plockat bort Eurosport för oss. Fast fick ett tips idag om att man kan se det via NRK på webben.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Laaars, mer om vad som händer i ditt liv än träning! ;)

2008-05-25 @ 21:11:33
URL: http://Glorfindel.blogg.se
Postat av: tomp

Obs! Det är inte Tunabyggen utan ComHem som plockat bort Eurosport ur sitt kanalutbud.

2008-05-26 @ 15:22:17
Postat av: Lars

Andreas >> Kan ju inte vika ut mitt övriga liv hur som helst ;). Du vet ju ändå allt spännande som händer.

tomp >> Ok där ser man. Synd att dra er i skuggan men jag vill se cykel i vilket fall :). Du åker grymt har jag sett!

2008-05-26 @ 18:02:36
URL: http://larssuther.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0