Vilodag och publicitet

Helt plötsligt blev man kändis över en dag. Jag visste att detta med bloggning skulle vara min nyckel ut i kändisvärlden. Nej skämt åsido hade jag inte räknat med att Skidsport.com skulle dra på stora rubriken om min entre i bloggvärlden. Blev lite smått chockad när det började ramla in sms om att jag borde kolla in skidsports sida. Nåväl all publicitet är väl bra publicitet sägs det, så det är väl bara att acceptera läget även om jag hade tänkt ligga lite lågt med detta tills man hade fixat lite design och grejer.

Efter gårdagens bravader blev det idag en vilodag. Ordnade upp lite frågetecken på förmiddagen och passade på att träna lite Guitar Hero. Cyklade in på stan en sväng tillsammans med Marren och Jeddan och fikade. Skönt att ut och röra sig lite allmänt när man har vilodag. Åkte sedan upp till Mora och hade möte tillsammans med klubben. Blir kvar här tills imorgon då skidhögskolan i Borlänge kommer upp till Mora på träningsdag. Jag hoppas det blir fint väder och att vi får en fin löptur i den tunga Mora terrängen på förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0