Börjat rensa ur systemet

Idag har jag försökt rensa ur systemet lite. Har joggat en sväng, kändes förvånansvärt bra. Sen blev lite bastu på det så nu hoppas jag att jag fått ur mig det värsta. Sitter fortfarande lite skit kvar men jag är övertygad om att det bara är sånt man kan köra ur. Jag har ju inte haft feber eller ont i halsen på hela tiden så det känns ok. Imorgon räknar jag med att kunna köra en lätt träningsdag. Har planerat in att åka lite rullskidor på fm. tillsammans med pappa Eriksson. Känns det bra efter det så blir det lite fart på torsdag innan jag åker upp till Bruksvallarna. Nu hoppas vi att det inte blir nått bakslag på det här så kanske det kan bli en rolig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0