Enkelriktad dag

Igår körde vi ett fartpass på förmiddagen. Det gick helt ok. Knappt nå folk i vägen och spåren höll hyfsat. På eftermiddagen så körde vi A2 stak. Det var jobbigt. Mina armar är inte gjorda för att staka uppför. Men passet gick enligt planerna i vilket fall.

Idag var tunneln enkelriktad. Men det var inte alls särskilt mycket folk till en början. Vi körde ett lugnt pass på förmiddagen. J-laget verkade ha fått gå in och köra nån form av race tidigare. Spåren var lite uppkörda redan när vi kom dit vid 9. På eftermiddagen körde dom andra fotboll och skidgång. Men jag har ont i ett knä så jag låter bli att springa. Istället slog jag till på ett pass till i tunneln. Första timmen såg jag ingen mer som skejtade än mig. Då höll spåren ihop ok. Andra timmen började det bli lite folk som skejtade och det blev snabbt ganska grötigt uppför backarna. Kändes som jag var ensam med en busslast norrmän första timmen. Dom åkte klassiskt och trots att det var enkelriktat så lyckades dom vara ivägen lite här och där. Åker tre i bredd åt fel håll osv. Jaja, jag är inte den som bryr mig så det var väl ingen fara. Att tunneln var enkelriktad hela dagen gjorde att det blev ganska tråkigt att åka tillslut. Hade fixat batterier så jag kunde lyssna på musik åtminstone. Imorgon är det sista dagen här i Torsby och jag hoppas verkligen att det är sista dagen för i år. Nu börjar jag bli less på tunneln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0