Gyllbergen bjuder på skidåkning

På kvällen igår drog jag med mig Jocke upp till Gyllbergen. Var lite hårt och isigt, men helt ok med tanke på omständigheterna. Var lite småklurigt att få fäste så det blev mestadels stakning.

Idag hann jag först med ett pass i skolan. Var några veckor(snarare månader) sen jag var där senast. Men mina snälla klasskompisar lät mig kopiera deras anteckningar så förhoppningsvis ska man klara kursen i slutändan. Efter det for jag upp till Gyllbergen en sväng. Precis när man kom upp så hade spårpatrullen sladdat färdigt spåren så det var riktigt fina förhållanden att åka i. Några minusgrader och strålande sol gjorde ju inte saken sämre. På eftermiddagen blev det sedan klart med lägenhet i Falun ifrån December. Var bort och skrev på lite papper och ordnade med lite sådant innan jag och Jocke drog ett gäng tröskelintervaller på bandet. Den fullspäckade dagen avslutades sedan med möte med skidhögskolan och ett besök hos kiropraktorn som knakade ut min rygg lite. Nu är jag tillbaks uppe i Mora så det blir väl nått besök i Grönklitt i dagarna. Till helgen är det ju tävlingspremiär där uppe.

Kommentarer
Postat av: joakim engström

gyllbergen rockar

2008-11-06 @ 12:50:51
URL: http://www.joakimengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0