Snö i Dalarna

Har varit i Borlänge ett par dagar. Eftersom jag inte flyttat ännu så fick jag sova hos Jocke. Igår körde jag ett pass uppe i Gyllbergen. Snöade nog 6-7cm under de 2h som jag var där uppe. Bra att det kommer lite neröver så man har nånstans att åka sen när man flyttat ner. Hört att dom sprutat på Lugnet med vet inte hur mycket dom har ännu. Idag har jag besökt skolan igen. Får se om jag håller mig frisk denna gång. Hann med en föreläsning och en laborationsredovisning. Skönt att ha det ur världen. Sen åkte jag upp till Grönklitt och tränade. Där gick snökanonerna för fullt, så jag hoppas dom har hela konstsnöspåret öppet snart. Var några minusgrader och fint skidföre.

Kul att höra att Södergren är friskförklarad och kan börja köra på igen. Blir spännande att se vad han kan uträtta under säsongen. Svenskarna har ju fått en smakstart i vart fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0