Tester på LIVI

Sista dagen i tunneln gick bra. Man fick åka åt bägge hållen igen så det blev lite roligare. Men nu finns det ju snö ute så jag hoppas att det inte blir nått mer i besök i tunneln i år. Fick lov att avstå innebandymatchen på söndagseftermiddagen för att vila mitt knä lite. Känns rätt bra i knäet nu efter en och en halv dags vila.

Igår var jag på en visning på en lägenhet i Falun. En etta som skulle passa mig bra. Jag har tackat ja till den så jag hoppas att jag får den. Ingen idé att köpa någon bostadsrätt då jag inte har några direkta planer för framtiden i Falun för tillfället så det vore bra om man kunde hitta sig en hyreslägenhet snart. Det är ju dessutom här nere i trakterna som snön ligger just nu. På kvällen var jag sen bort och såg Quantum of Solace tillsammans med släkten Lindgren. Filmen var helt ok men inte den bästa Bondfilmen.

Nu på morgonen har jag varit på LIVI (Lugnets IdrottsVetenskapliga Institut) och gjort tester på bandet. Det gick bra och var det näst bästa testet jag gjort tidsmässigt men det bästa jag gjort volymmässigt. Känns riktigt kul att få dom beskeden inför säsongen. Det är lite nervigt att göra ett skarpt test så nära säsong när träningen har känts så  bra under uppbyggnadsperioden. Hur skulle tankarna gå om testet hade blivit helt misslyckat ?. Det hade inte ingett någon tryggheten inför säsongen i sådant fall. Nu vet man att kapaciteten är bättre än ifjol så nu är det bara till att man lyckas få ut det på tävlingarna också. Ikväll ska jag och Jocke upp till Gyllbergen och ta ett skidpass med pannlampa. Det blir nog fint. Jocke gjorde tester före mig och enligt preliminära rapporter så gick det bra för honom också. Nu är vi på gång inför vintern!.


Så här såg det ut på toppen av Lugnet idag. Behövs lite mer snö.

Kommentarer
Postat av: Coach JG

Härligt grabben!

2008-11-04 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0