Torsby again

Så hamnade man i Torsby igen. Man ska väl inte klaga när det finns snö att åka på. Var ganska lugnt med folk i tunneln idag och spåren höll hyfsat bra. Vi började dagen med lite maxintervaller fritt. 2 min max och sen skulle pulsen ner till 120 innan nästa drag. 10st blev det och tempot var riktigt fint i den klunga jag åkte i som bestod av Jocke, Marren och Gufen. Storfräsarna Niklas och Rille åkte själva eftersom dom kommer ner i 120 efter ungefär 1 min vilket vi andra inte är i närheten av ännu. Behövs några års till träning innan man lyckas uppnå det. Efter lunch, kaffe och glasbuffe så blev det lite vila här på Valbergsängen innan eftermiddagspasset startade. Blev ett klassiskt distanspass med lite impulser. Moramaffian åkte i ett långt tåg och höll ställningarna i tunneln. Ganska lugnt med folk nu också. Juniorlandslaget, Borås skidklubb och vi ungefär. Lär väl bli värre till helgen antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0