Läger i Torsby

Befinner mig i Torsby på läger för tillfället. Efter lite planeringsändringar på grund av skador så har jag lyckats få en lågvecka över lägret. Kör lite teknikträning inne i tunneln på förmiddagarna och hjälper till som coach på eftermiddagarna. Igår var det lite kalabalik på eftermiddagspasset då vi inte hittade igen Eva på löppasset. Efter att ha kört runt lite på grusvägarna och bl.a varit 2m ifrån att krocka en älg var vi nära att dra igång stora pådraget eftersom det började mörkna. Men tillslut dök Eva upp nere vid tunneln i Torsby. Vi hade missat henne precis då det fanns lite olika alternativ av led på slutet. Skönt att det blev bra med det iallafall.

Idag körde vi klassiskt i tunneln på förmiddagen. Känner mig grymt sugen på att trycka på men det är ju lika bra att ta det lite lugnt och vara fullt laddad inför högveckorna som kommer. Gufen hade inte vallat innan passet och tyckte därför att han kunde valla på plats. Vilket blev mitt i receptionen vid tunneln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0