Moraläger avslutat

Nu har vi avslutat hemmalägret i Mora. Parintervaller stod på programmet under lördags förmiddagen. För att visa upp mig lite extra för juniorerna tog jag juniorsträckan medan min parhäst Carl Magnusson fick brottas med seniorerna. Det hela slutade med att jag fick juniorpisk i 9 av 11 intervaller, tungt. Jocke var dock helgens värsting. För att kunna skicka ut sin partner några hundradelar före oss andra så försökte han sätta målgången perfekt. Det hela slutade på akuten med en gipsad hand som resultat. Men Niklas Karlsson kunde medge att Jocke vann den intervallen så det var inte helt onödigt som tur var. Efter lunch i Hemus och fika på kaffestugan var det dags för ett multipass på em. Jag började med rullskidor när de andra löpte. Efter det blev det cykel Sollerön runt. Det hela avslutades med lite plaskande i kajakerna ikring saxviken.

Söndagen började med innebandy och fotboll. För att vila knäna lite extra paddlade jag en sväng istället. Seniorerna sägs ha vunnit innebandyn medans fotbollen slutade oavgjort. Tur att dom höll ihop det skapligt fastän inte jag var med. På eftermiddagen skulle det cyklas till Läde för att springa Bananbanan. Jag valde återigen att köra alternativt i form av styrka istället. Kroppen känns fortfarande pigg men nu blir det några lite lugnare dagar. Ska göra test på LIVI onsdag eller torsdag till veckan så jag hoppas kroppen är på topp då. P.g.a knäbekymren kommer jag att stå över Lidingöloppet i år.

Kommentarer
Postat av: rollen

Ser du likheten mellan dig och Jocke? Dyrköpta segrar...

2008-09-22 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0