Cykel och badminton

Idag blev det en långtur på "järnhästen" under förmiddagen. En riktigt fin tur blev det i härligt väder. Jag kände mig hyfsat fräsch i benen igen efter helgens bravader, så det blev en skön tur. Som vanligt när man är ute på racern blir det lite ryck ibland. Min "järnhäst" är dock lite känslig när det ska växlas så det blir till att ligga kvar på lite tunga växlar ibland. Men idag var det ganska disciplinerat och blev inte så mycket utbrytningsförsök. Jocke, som körde säsongspremiär på cykeln, fick dock smaka på hammarn ändå ;). Mr. Steen har lagt upp några bilder ifrån dagen.

Nu på kvällen hade det blivit några badmintonmatcher uppe i hallen. Mitt självförtroende gällande badminton är inte så stort efter att man fått så mycket spö uppe i Mora. Men idag gick det skapligt och det var bara Jimmie och Jocke som spelade ut mig. Grymt skoj var det iallafall!

Kommentarer
Postat av: Sadde

Cykeln din såg ut som Hammers gamla pil, nåt liknande?

2009-04-29 @ 15:05:20
Postat av: Adam Steen

Hur mycket får man köpa cykeln din för?

2009-04-30 @ 16:43:32
URL: http://www.adamsteen.se
Postat av: Adam Steen

Hur mycket får man köpa cykeln din för?

2009-04-30 @ 16:43:56
URL: http://www.adamsteen.se
Postat av: Lars

@Sadde: Nja, min är allt än lite värre modell än Hammers



@Adam: Haha, du skulle aldrig ha råd att köpa ut den Pärlan ;)

2009-05-01 @ 19:19:20
Postat av: waxman

va gör du du ska vara i östersund, skall flopp, vi saknar dig här flipp flopp

2009-05-05 @ 17:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0