Inför SM

Har varit uppe i Mora och laddat de sista dagarna inför SM. Snön har vräkt ner hela helgen. Så nu är det riktigt fint överallt. Men det var lite svåråkt i helgen eftersom dom inte riktigt hann med att pista överallt. Tävlade inget i helgen så det är bara att hoppas att formen är där jag vill att den ska vara, på topp!. Det har känts bra på de senaste träningarna åtminstone. Imorgon eftermiddag åker vi upp emot Sundsvall med klubben. Sen blir det en dag att testa skidor och banor på onsdagen. Banorna ser dock riktigt fina och utslagsgivande ut.

På torsdag är det dags för första distansen, 15+15km duathlon. Jag hoppas att jag kan bättre på min placering ifrån dubbeljakten ifjol. Då blev det en trettondeplats. Det fortsätter sedan med sprinten på lördagen. Jag ställde inte upp i sprinten ifjol så den placeringen blir lätt att förbättra. Men jag ska ta mig vidare ifrån kvalet och sen får vi se vad som händer efter det. Sen avslutas det med 15km-loppet på söndagen. Eftersom det går i skejt i år får jag nog svårt att förbättra min sjätteplats från ifjol. Jag får sikta på en topp-15 placering där.

Mer info om SM, resultat och löpande nyheter kommer finnas här.

Kommentarer
Postat av: Sadde

Kör hårt!

2009-01-27 @ 10:46:57
Postat av: Bo

Lycka till med skidorna! Kör hårt. En fråga bara, hur gjorde du bilden på startsidan. Alltså loggbilden längst upp större? Har ungefär samma blogglayout och där är orginalet mindre!

2009-01-27 @ 22:39:28
Postat av: Anders Carlsson

Lycka till på SM och ta inte dina slaktarskidor denna gång...

2009-01-28 @ 08:14:20
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/
Postat av: Lars

@Bo: Finns en del matnyttig info på: http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-en-egen-bild-som-header.html

2009-01-28 @ 14:12:46
Postat av: Sadde

Härligt kört! Har suttit här med live uppdateringen å messat mellantider till Wiklund.. Schleeten på slutet =)

Grymt bra å grattis till topp 10!

2009-01-29 @ 12:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0