Börjat röra på mig

Idag var jag ut på första "riktiga" träningspasset på 5 veckor. Jag hann ju turiståka lite ner i Kina, men nu var det äntligen tillåtet att ge sig ut på några lugnare pass här hemma. Ska ta det lugnt nu första veckan och se hur kroppen reagerar. Förhoppningsvis positivt så vi kan börja köra på lite riktigt nästa vecka. Passet blev ett skejtpass uppe på Lugnets fina spår. Försökte att köra så lugnt jag kunde man hade ändå en ordentlig puls under hela passet. Man är inte riktigt i toppform för tillfället. Men det var ruskigt skönt bara att vara ute och åka igen. Kändes ändå hyfsat i kroppen och man var sugen på att bara bomba på när man såg andra köra intervaller. Ska bli spännande att se om man kan piggna till så pass att man kan köra SM. Riktigt, rikigt sugen på att träna nu!

Kommentarer
Postat av: Marren

Blivande 5-milskungen Suther??!!!

2009-03-09 @ 22:40:58
Postat av: Joakim Engström

det vet du väl marren! persuither kan även åka långa distanser

2009-03-10 @ 19:50:45
URL: http://www.joakimengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0