Seger i Vasastafetten förra helgen Alliansloppet nästa

Förra helgen blev det en till seger i Vasastafetten för min del. Jag sprang sträcka 9 ifrån Hökberg till Eldris. 10.1 ganska så lättsprunga kilometrar. Kändes rätt bra i kroppen men har inte riktigt kvar det lite mer spänstiga steget som jag haft tidigare. Men det räckte till att vinna sträckan och dra ifrån ytterliggare villket gjort att Jocke på sista sträckan fick gå ut i en komfortabel ledning. Alltid ett trevligt arrangemang och en seger är alltid roligt :).

Just nu befinner jag mig i Vänersborg för att köra Alliansloppet imorgon. Vi har ett litet läger här tillsammans med klubben. Efter många avhopp blev vi 6st som åkte ner. Vi har hittils haft det grymt här nere med några fina pass, go-cart och god mat. Ikväll blir det lite uppladdning inför morgondagen med bowling. Jag har inga förhoppningar om morgondagen. Men det är ju alltid roligt om det går bra :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0