Fäbodlunken

Den här veckan har jag kört på lite med träningen igen och kroppen har känts pigg. Igår passade jag på att springa Fäbodlunken emellan Gesunda och Åsen. Jonas Buud satte upp ett högt tempo direkt från start och jag kunde följa honom över första berget. Sen gick det ruskigt fort utför. Jag hade högre puls utöver berget än uppför och fick tillslut lov att släppa honom efter ca 4.5km löpning. Hade hängt med honom lite för länge så jag var ganska rökt vid det här laget. Fick sänka farten betydligt uppför nästa backe. Men jag lyckades hålla ihop det så ingen passerade mig bakifrån iallafall. Småsega ben efter en ganska så hård vecka.

Härnäst funderar jag på om jag ska åka ner till Örebro och springa några öppna etapper på femdagars innan vi har nästa läger i Bruksvallarna i början av Augusti. Det ska vi kombinera med Fjäll-OL.

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Trevligt att läsa att du tränar på bra. Jonas Buud kan ju springa hur länge som helst så jag förstår att du släppte.

2010-07-18 @ 22:20:50
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/
Postat av: Joakim Engström

löparstar!

2010-07-22 @ 08:50:40
URL: http://www.joakimengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0