Börjat på hygget

Lägret i Sveg var toppen. Grymt fin terräng att träna i där uppe. Vi sprang ett par tuffa löprundor som var riktigt fina och även rullskidbanan var ju toppen. Första gången jag är i Sveg på sommaren och jag är imponerad av möjligheterna. Team 2014 verkar bli ett riktigt toppengäng också. Vi åkare känns jämna och kan nog pressa varandra fint på lägren framöver. Roligt har vi också! :). Blev ett antal tuffa pass där uppe och några tester. Kroppen var ganska så pigg och framförallt benen var lite mer löpglada nu än dom varit de senaste veckorna.


Foto: Anders Byström, Team 2014-bloggen

När jag kom hem ifrån lägret så bar det av till hygget redan dagen därpå. Igår hade jag ett rätt så trevligt hygge som jag knallade på i lagom takt på. Idag däremot fick jag känna på den värsta skiten som finns, heldag hackning! Nu har jag fixat alla gropar iallafall så jag hoppas jag slipper nån mer hackning den här plantsäsongen. Det tar på psyket att gå runt och göra gropar bland ris, stock och sten i nästan åtta timmar. Imorgon blir det en heldag till innan jag får ta helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

byxorna ;)

2010-06-05 @ 15:55:52
Postat av: Tilda

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-05-10 @ 22:56:14
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0