Magic in Hofors

Var till Hofors på lördag em och spelade en draft. Gick 3-1 i matcher och tog en andra plats. Trevligt att spela lite Magic igen, trevligt att drafta Onslaught och trevligt att träffa allt mysigt folk igen. Efter spelandet åkte jag med hem till Andreas och Gustav i Hosjö. Fick mig lite god middag där samt såg på fotbollen och sen sov jag hemma hos dem.

På söndagen var det Standard som gällde. Tyvärr hade Linus på Enigma glömt skicka in papperen så det blev ingen GPT. Istället blev det lite spel för skojs skull och jag gick 2-3 i matcher. Trevligt helg blev det i vilket fall.

Imorgon åker vi på läger till Skövde. Jag är med Mån-Ons sen ska jag på Peace&Love. Nu ska jag packa det sista och sedan se på den grymma matchen emellan Italien och Spanien.

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hejj=).Hoppas du får en trevlig kväll(=

2008-06-22 @ 20:32:27
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0