Test och multisport förberedelser

Började dagen med att göra test på bandet igen. Positiva resultat denna gång då viloveckan jag hade förra veckan har förändrat det som den skulle. Känns stabilt och nu är det bara att gasa på ett tag igen. Jag har egentligen inte känt mig sliten men om testerna tyder på att man varit det lär man lita på dom. Efter testerna tog jag en sväng på Siljan i kajaken. Blev väldigt vågigt emot Sollerön så jag vände och åkte bort emot Vattnäs istället. På eftermiddagen cyklade jag först ett kort pass och sen blev det styrka på det. Kvällen ägnades åt att se över utrustningen inför helgens race. Är en hel del utrusning att hålla koll på när man kör multisport så det gäller att försöka hålla allt i trim. Imorgon bitti styr jag kärran ner emot Mölnlycke. Min teamkompis Johan har ordnat boende i närheten av TC dessutom så det blir nog en bra helg hoppas jag. Femmans Multisportrace heter tävlingen. 33 lag anmälda i herrar lång. Enligt PM så utlovas gafflade orienterings banor vilket känns bra på en multisport.


Kommentarer
Postat av: Joakim Engström

lycka till!

2008-09-12 @ 14:47:16
URL: http://www.joakimengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0