Länge sedan

Var ett tag sen jag skrev något nu. Men det händer inte så väldigt mycket speciellt för tillfället. Jag tar det fortfarande ganska lugnt med träningen och lyssnar på kroppen. I veckan körde jag ett fartpass med Kalle Gräfnings som jag fick lov att avbryta eftersom det inte kändes allt för bra. Det är just när jag kör fart som kroppen inte riktigt svarar som jag vill. De lugna passen och styrkepassen fungerar bra. Som tur är har jag ingen brådska med att komma i form. Jag ska ju köra multisport i slutet av April men tills dess ska jag hunnit bli betydligt piggare. Dessutom behöver man inte maxkapaciteten när man kör multisport utan det handlar mer om att orka hålla en jämn fart under lång tid. Jag har även bokat in ett cykelläger på Mallorca under början av Maj. Första gången jag ska med dit så det blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0