Laddar för Finnmarksturen

Har varit en riktig lågvecka för mig nere i Falun nu. Jocke har bott hos mig denna vecka också. Vi var och spanade in en lägenhet i veckan. Men hon som bodde där berättade att hon delvis flyttade p.g.a grannarna så det blev pass på den lägenheten. Antar det hinner dyka upp något mer alternativ framöver ändå. Har ju min lägenhet kvar en månad till.

Imorgon blir det Finnmarksturen för mig för första gången. Jag har kört lilla några gånger när jag var yngre men nu blir det alltså premiär på det stora loppet för min del. Lågvecka innebär att jag är i brutalt dålig form så jag har inte direkt några förhoppningar mer än att ta mig runt på en acceptabel tid. Det ska bli skoj i vilket fall även om vädret ser ut att bli kasst. Men man åker ju mountainbike för att bli skitig :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0