Storpublik på löpbanan

Tillbaks i Mora efter en trevlig helg i Östersund. Trevliga människor, bra musik och bra träningsväder klagar man inte på. Gillade nog Bob Hund bäst på festivalen. Lady Gaga var väl en hyfsad show. Men kanske inte den musik jag lyssnar på när jag sitter hemma. Sahara Hotnights, helt ok. Men bjöd inte på något extra direkt. Blev ett gäng varv på rullskidbanan och en tur över till Frösön under helgen också. Måste nog erkänna att det finns lite terräng att träna i där uppe också.

Idag blev det lite intervaller nere på Prästholmen. Var träning för orienterarna men det var inte så många som vågade sig dit. Efter lite uppvärmning gled vi in på banan och möttes av storpubliken. Eller ja, det var väl ca 100 personer där. Det var visst derby på gång på fotbollsplanen emellan Mora och Färnäs. Blev ett antal 1000m intervaller. Kändes bra!. Matchen har jag ingen aning hur den slutade men det stod 2-1 till Färnäs när jag lämnade området.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0