O-ringen har börjat

Nu har vi kört två dagar på O-ringen och totalt så leder jag och Jonte herr lång med ca 10 min. Igår vann vi supersprinten strax före Sigma. Idag var det lite roligare eftersom Lundhags dök upp med två starka lag så det blev lite tight i toppen av dagen. Lite dåligt med internet där vi bor så det blir en snabbuppdatering nu. Kroppen har känts bra även om jag var rejält sliten på slutet av andra dagen. Jag har skrivit en liten resume om loppen på Team Polarpuls.com.

Nu laddar vi inför fortsättningen och hoppas att inget oförberett inträffar.

Kommentarer
Postat av: Joakim Engström

Bara att bomba på, jag följer dig live på nätet. Du får visa att Falun är satsning nu;)

2009-07-22 @ 13:14:00
URL: http://www.joakimengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0