En vecka till avklarad

Så var äntligen en vecka till på hygget avklarat. Vädret har verkligen varit emot oss denna plantsäsong. I vanliga fall brukar jag inte tycka att det är så drygt att plantera. Men när det regnar och är kallt varje dag så tar det extra hårt på krafterna. Dock har jag känt mig piggare på kvällarna efter planteringen än jag någonsin gjort tidigare. Förr om åren har jag bara stupat när jag kommit hem men nu har jag varit sugen på att ta mig ut på träningen.

I övrigt har träningen under veckan känts bra. I tisdags blev det ett bra intervallpass på bana. Kände mig mycket piggare i benen direkt dagen efter så jag hoppas att formen är bra inför helgen. Om ett litet tag så åker jag och Niklas ner till Gislaved för att köra Hestra Adventure Race imorgon. Vädret ska bli fortsatt dåligt. Så det är bara att packa i långtightsen. Blir en hel del paddling med mycket lyft som det verkar. Förhoppningsvis så ska vi inte tappa allt för mycket mark under den. Sen är det en bra avslutning för oss med cykel och orientering.

Länk till tävlingshemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0