Fint på Lugnet

Varit några riktigt fina dagar på Lugnet nu. Ett par minusgrader och strålande sol. Pulsen är fortfarande inte normal men kroppen känns bra. Tar det lugnt och tränar på helt enkelt. Igår blev det ett lite längre pass med Robban Eskelund som laddar inför femmilen. Idag har jag kört lite intervaller. Som det ser ut just nu kommer jag att köra igång med multisport 25 April i Skåne. Dags att börja plaska lite i vattnet snart med andra ord. Hoppas älven börjar bli varm.

Idag hade jag gärna varit uppe och kämpat för Mora på SM i Åsarna. Men jag kände efter träningsracet förra veckan att det inte var aktuellt. Istället får jag hålla tummarna för grabbarna. I år är det dags att ta det där sista steget högst upp på pallen. Ser ut att kunna bli en jämn stafett i år. Finns en hel del lag som är bra nog att kunna fightas om guldet. På papperet ser Åsarna ut som det starkaste laget. Men det har dom gjort många gånger tidigare och alla som är intresserade av SM vet hur det har gått för dem de senaste åren. Stafett är stafett och mycket kan hända.

Kommentarer
Postat av: Sadde

Sitter häri Gbg å lyssnar på speakerljudet och hade gärna velat hört att "Mora skickar nu ut Lars Suther på sista med ledning på 30sek", för då hade guldet varit hemma i Dalarna =)

2009-03-27 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0