Äntligen finväder i Ramsau

Ett pass återstår av lägret här i Ramsau. Efter en lite trevande inledning på lägret med dåligt väder så bjöd de sista dagarna på helt fantastiskt väder. Nästan så att man känner att det bränner lite i ansiktet. De två senaste dagarna har den stora banan varit öppen uppe på glaciären och vi har åkt och njutit i solen. Bra att det blev en sådan här avslutning på lägret så att man ser hur bra det verkligen kan vara här nere. Igår körde vi Pichltest tillsammans med militärerna och det visade att vi ligger med rätt bra inför vintern. Calle var så stark som han varit hela lägret och sopade hem testet före Rikard. För min egen del blev det en fjärdeplats. Känner att jag saknar en del av kapaciteten uppför men stakningen går desto bättre i år. Imorgon blir det ett kortare pass innan lunch och sen blir det avfärd emot München för vidare färd emot Stockholm. Där blir jag kvar till helgen då jag ska kolla på Muse på Hovet. Grymt avslut på ett par bra veckor.

 


Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Skönt att ni fick några dagar med bra väder. Hur är det med balansen där på kortet egentligen?

2009-10-22 @ 07:48:43
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/
Postat av: Lars

Den är nog hyfsad ändå. Åker sakta uppför på tvåan så det är ingen teknisk fulländning direkt ;).

2009-10-23 @ 09:43:26
Postat av: JG

Vad är de för motionsgäng i vänsterkanten av bilden ?

2009-10-25 @ 20:06:09
Postat av: Jonas B

Hej.

Jag har 1 st tröja (grå randig) 1 st Glasögonfodral (Ray Ban) och en Polar pulsklocka (i låda) modell F6 på mitt jobb som det påstås att du äger. Samtliga saker kan återfås mot beskrivning på Strandgatan 14 i Mora.

2009-10-27 @ 07:44:33
Postat av: Lars

JG: Antar det är något av de japanska filmteam som fanns på plats i Ramsau



Jonas: Perfekt. Jag droppar in någon dag och plockar upp grejerna. Känner mig träffade på att äga alla dessa prylar.

2009-10-27 @ 15:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0