Snart dags för Ramsau

Veckan har flutit på bra träningsmässigt. Efter den extra vilodagen i måndags startade jag upp lugnt igen med ett pass på tisdagen. Men sen i onsdags har jag rullat på som vanligt och det har känts riktigt bra. Körde skidgångsintervaller i onsdags uppför Gesundaberget och i torsdags körde vi maxintervaller med klubben också det i Gesunda. Härligt att det har flutit på så bra igen direkt efter några dagars förkylning. Idag blev det lite rehabträning på förmiddagen. Cyklade lite lugnt och sen blev det lite hållningsstyrka och lite styrka med slangarna. Fick lite ont i en häl efter att jag och Jocke hade sprungit en sväng igår morse. Inget allvarligt men en liten ömhet i den. Känns hälen bra imorgon så är det mycket möjligt att jag åker och springer Hackmora Bergslopp. På måndag drar vi till Ramsau med klubben så det var läge att ta en lite lugnare dag nu igen så man kommer med fulla batterier till lägret. Skulle bli lite halvdåligt väder där nere såg det ut som på prognoserna just nu. Men bara man kommer upp och kan åka på glaciären så ska det bli bra. Är ju ruskigt fint att träna där nere när vädret visar sina bästa sidor. Närmast nu laddar vi för VM-kval ikväll. Dags att Sverige sätter lite bollar i nät nu.

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Ja, hoppas det går bättre för dig i Ramsau än det gick för Sverige igår. Hoppas du får nätkänning i Ramsau också så du kan skriva lite hur det går för dig...

2009-10-11 @ 08:18:48
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0