Update på läget

Var länge sen jag skrev något nu. Så tänkte jag skulle göra en liten update på vad som hänt den senaste tiden.

Efter lägret i Sveg så blev det tre dagars plantering innan jag for till Sognefjell för att testa skidor med Atomic. Åkte själv ifrån Mora för att ansluta med Fredrik Karlsson och Anders Svanebo där borta. Blev några riktigt lyckade dagar där med fin skidåkning och jag tror att jag hittade på en del bra blötföresmaterial också. Det är alltså klart att jag kommer att fortsätta köra Atomic även kommande vinter. Trivs bra med dom grejerna under fötterna.

Sedan jag kom hem ifrån Sognefjell har jag planterat skog och tränat en del. Blir inte så hemskt mycket under tiden man planterar utan försöker göra det bästa av situationen. Överlag så känns formen ganska god och jag tror jag har ett bra upplägg inför vintern. Nu ska jag plantera fyra dagar till och sedan är det klart för min del för i år. På Midsommarafton så springer jag som vanligt Orsa Kajt'n. Efter midsommar så drar vi på ett tufft läger med Team 2015 till Idre. Teamet har visst fått ett nytt namn efter att Falun fick VM.

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Gick väl ganska bra på racet i Orsa?



Verkar vara ett trevligt läger i Idre du är på. Men den där burn-outen var inte så lyckad va?

2010-07-06 @ 08:24:56
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0