Heute ruhetag

Ett antal härliga träningsdagar har passerat sen sist jag skrev. Vädret har varit strålande hela veckan. Sägs bli snö till helgen så vi får se vad som händer. Efter en vilodag i lördags så trummade jag och Marren igång med träningen lite lätt på söndagen med löpning och styrka. På måndagen tog vi första svängen upp till glaciären. Var betydligt mindre snö än de andra gångerna jag varit här. Men det var riktigt härligt att få glida fram i serpentinerna. På kvällen anslöt Jocke Engström, David Frisk och Hanna Seppas. Sedan dess har vi varit upp på glaciären varje förmiddag och på eftermiddagarna har vi kört barmarksträning. Hunnit med en ny fin backe att köra rullskidor i samt det korta Schladmingtestet. Idag är det dags för vilodag och jag ska snart åka bort till Atomicfabriken i Altenmarkt och få mig en rundtur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0