Åska på sjön

Idag har jag dragit på med träningen igen. Började dagen med ett intervallpass RK i Viborg tillsammans med Jocke. Denna gång var det jag som var lite starkare vilket kändes skönt eftersom han knäckte mig sist vi körde tillsammans i Viborg. Blev bra intervaller i vart fall. Hade vissa känningar i knäet men inte där jag haft problem tidigare. Antar att det är nått annat som har tagit lite stryk p.g.a snedbelastning eller nått i samband med löparknäet. Får hoppas att bägge sakerna ordnar till sig snart. Efter det sov jag lite middag framför OS sändningarna. Sen blev det en kajaktur på em. Höll upp skapligt och det såg ut som vi skulle klara oss ända hem. Men när vi hade ca 30 min kvar så började det mulna på och regna lite. Efter ett tag började man höra lite smällar och tillslut såg man blixtar bortöver. Ingen höjdare att vara på sjön då. Men vi lyckades ta oss hem innan det värsta skurarna sköljde in över Mora.


Min kompis Hobbe fyller 10 år idag.

Kommentarer
Postat av: Hammer

Grattis Hobbe!

2008-08-12 @ 20:38:39
URL: http://indiepop.blogg.se/
Postat av: joakim engström

hört något om anmälningar till helgen? grattis hobbe

2008-08-12 @ 20:46:34
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till HObbe i efterskott! Jag o oe ska nog paddla kajak från skidgym strax efter halv fyra imorgon om du har lust att vara med?

2008-08-13 @ 20:31:31
Postat av: Linda

Hur kunde jag glömma Hobbe?...Har dock återupprättat relationen idag!

2008-08-17 @ 00:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0