OS är över även för mig

Idag har jag roat mig med att se igenom de sista sändningarna ifrån OS. Orkade inte bry mig om det när jag var i Köpenhamn i helgen. Som tur var finns ju allt på webben att skåda. Så nu har jag koll på hur allt slutade. Mycket imponerad av Jörgen Perssons spel. Han hade verkligen varit värd en medalj. Men han följde det svenska mönstret och slutade fyra istället. Har ju varit en hel del stolpe ut för Sverige under OS tyvärr. Lite klen medaljskörd och de medaljer vi tog var ju inte direkt de helt väntade heller. Nu är det bara för sommaridrottarna att blicka fram emot London 2012. För oss vinteridrottare väntar ett spännande OS om 1,5 år i Vancouver. Det är något speciellt med OS även om jag saknade lite av magin i Peking. Vet inte vad det berodde på men det kändes som något fattades. Kanske var det dom svenska missarna som påverkade mig. Jag kommer i vart fall komma ihåg Usain Bolts fantastiska uppvisning i fågelboet och Michael Phelps alla guld i simkuben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0