Tillbaks till skolbänken

Idag har jag börjat skolan igen. Läser numeriska metoder och grundläggande programmering denna period. Idag har vi börjat gå igenom Matlab programmering. Kan nog bli en trevlig kurs som det verkar. Har lektioner 2 dagar i veckan så det är rätt skönt just nu. Har ännu inte ordnat någon lägenhet i Falun så får pendla tillsvidare. Dock ligger mina lektioner Tis-Ons så jag kan stanna i Borlänge en natt i veckan. Dessutom är dem emellan 13-15 så man hinner perfekt med träningen. Riktigt optimalt upplagt nu alltså. Ska försöka hinna med att slutföra lite andra kurser fram till jul också. Har ett par tentor kvar som låg på lite dumma tider i våras.


Körde ett RK pass i morse och naturligtvis började det regna när man var ute. Genomblöta pjäxor är jobbigt när man bara har ett par med sig. Efter skolan så testade jag att springa lite lätt i en timme tillsammans med JG. Det gick rätt bra och jag hade inga känningar i löparknäet. Blev styrka på det och snart är det dags för barnkalas hos Hammer. Han fyller visst 25 år idag. Har mutat in mig hos Jocke så jag har lite boende över natten. Det blir mysigt det. Får leva luffarliv ett tag framöver =).


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Jag har fått VIP kort från COSMOPOLITAN och även de har bjudit in mig på mingel. Är det någon som ska dit?

2008-08-26 @ 20:29:27
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0