Träningsdagar

Har haft ett par bra träningsdagar nu. Löparknäet har jag inte känt av nått alls på slutet så kanske har jag blivit kvitt det. Har inte vågat mig på något test ännu. Har beslutat mig för att inte åka på multisport till helgen utan försöka komma igång med löpningen lite lugnare. Lite tråkigt eftersom det hade varit riktigt kul att köra en tävling nu men jag har ordnat lite andra sysslor istället. Åker till Årsunda imorgon eftermiddag för att vara med på Emil Jönssons All-läger. Det ska bli riktigt skoj faktiskt. Har varit med som ledare ett år tidigare men sen har det krockat med läger och vasastafetten bl.a. Men nu hade jag möjlighet att vara med igen och det passade ju utmärkt nu när jag ändå måste ta det lite lugnt med löpningen.

Idag tog Sverige sin andra medalj på OS och det var återigen en cyklist som stod för det. Riktigt imponerande av Larsson. Att guldet var vigt till Cancellara var det ju inget snack om. Phelps fortsätter också att imponera. Blir spännande att se om han klarar av de 8 guld som han har som mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0