Team Polarpuls.com

Igår var jag ner till Stockholm och hade lite planering samt julklappsutdelning med mitt nya multisportstall inför nästa år. Jag har beslutat mig för att köra tillsammans med Team Polarpuls. Jag och Niklas Karlsson börjar för dem till nästa år så det känns riktigt roligt. Vi började med lite fika och möte innan det blev middag. Sen drog vi vidare till Sportson i Kungens Kurva för att hämta ut de nya cyklarna. Blir drygt att hålla sig ända till våren innan man får ut och känna på grejerna. Finns risk att man tar en liten provtur någon gång under vintern. Har även fått en ny klocka och diverse utrustning till den som jag har testat och monterat idag. Efter julklappsutdelningen så avslutade vi med lite bowling. Hade ingen riktigt toppendag men fick åtminstone den näst bästa serien efter Tobbe. Sen blev det en fin bilresa upp till Mora tillsammans med Eva Svensson. Var trevligt att träffa på alla i laget och snacka lite inför nästa år. Blir spännande men det är långt kvar tills dess och många härliga skidtävlingar att fokusera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0