Badminton är inte min grej.

Igår blev det skidgång med Buckas och Maria på morgonen. Fint väder och hyfsat pigga ben gjorde att det blev ett bra pass. 5 ggr fick benen smaka på Gesundaberget. Efter det fina passet tog jag cykeln bort till St. Mikael direkt. Det väntade ju badmintonturnering. Efter 5 raka förluster i gruppspelet lyckades jag tillslut slå Argårds i kampen om 5:e platsen. Jocke sopade hem det hela före Niemi. Resultat finns här. Finns tyvärr inte siffror på hur seten slutade, men jag hade åtminstone 2 jämna matcher jag förlorade.

   

Efter badmintonen blev det lunch och promenad med Hobbe. Sen tog jag med mig Buckas och kollade över Mora marknad. Som vanligt var det inget av intresse där just, men det känns alltid bra att ha kollat över det. Blev en glass på glassbaren istället. På kvällen blev det grillning och Singstar med Anders, Sofia, Buckas och Maria. Sen anslöt även några fler gamla klasskompisar. Jäkligt skoj att träffa på lite kompisar som man träffar alldeles för sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0