Banpremiär

Började dagen med stakintervaller i Hemus. Inte helt pigg i överkroppen idag. Men lyckades ta mig igenom hela passet som planerat. På eftermiddagen tog jag debut på bana för i år. Började med ett 3000m race. Tyvärr blåste det rejält nere på Prästholmen så det blev ingen tid att hänga i granen direkt. Efter det körde jag några 400m intervaller. Var inte heller så kul i vinden. Bra pass för benen hoppas jag att det blev i vilket fall. Ville inte bränna ut mig allt för mycket så det blev ett ganska kort pass.

Imorgon åker jag till Sälen och börjar ladda inför O-ringen på plats. Känner mig pigg och förväntansfull inför tävlingarna så jag hoppas det inte blir nått onödigt strul.



Cavendish lekte med alla på touren idag igen, magisk kille!. Hoppas han är ren.

Kommentarer
Postat av: Andreas

"Onödigt strul" kan ju dubbeltolkas! ;)

2008-07-18 @ 21:36:12
URL: http://glorfindel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0