Lugna dagar

Har tagit några lugnare dagar sen jag kom hem ifrån min Norrlands turne. Har varit lite hostig och väljer att ta det lite lugnt nu när jag ändå ska ha en lugnare vecka. Har ägnat mig åt att paddla kajak. Allt för att bli lite säkrare i den. Är fortfarande lite passiv när jag är långt ifrån land. Men känner mig allt tryggare för varje timme jag sitter i, så det ska nog bli bra till O-ringen.

Ingen fara att ta det lite lugnare nu när touren pågår. Man tröttnar aldrig på att sitta och lyssna på Robeto och Anders. Ser verkligen fram emot de tuffare bergsetapperna. Känns inte som det finns någon given favorit att ta hem det hela. Vore kul om Lövkvist kunde plocka ungdomströjan iallafall. Imponerande har han startat touren iallafall.

Var och fikade med Jocke mitt på dagen. Blev glassbaren på kajen. Fick även med oss Jerkan och Nemo. Gott med glass även om det inte var så grymt varmt idag. Blev imponerad av Jockes nya stripes på bilen. Den killen satsar hårt på sin blogg ;).


Kommentarer
Postat av: Joakim Engström

hehe king! Vilken marknadsföring att få vara med på din blogg! Ladda för badminton nu! Det är viktigt i dubbeln denna gång! Förresten, glass imorgon 13.00?

2008-07-09 @ 23:15:29
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Kul att följa med dig här! Ska du springa vasastafetten?

2008-07-10 @ 18:28:36
URL: http://followdirgni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0