Siljan runt

Var ju som sagt vilodag på touren idag. Så istället var det jag som fick mig ett cykelpass. Inledde dock dagen med att åka Moraklocksrundan. En klassisk runda som man åkt väldigt många gånger genom åren. Hyfsat fint väder även om det var lite blåsigt. På eftermiddagen blev det sedan Siljan runt på järnhästen tillsammans med Rikard, Erik och Jocke. På slutet fick vi draghjälp av Buckas och Adam Andersson som anslöt strax innan Gesunda och agerade lok in till Mora. Blev ordentligt trött emot slutet men det ska man väl vara. Imorgon är det dags för touren igen. Det är en förhållandevis lugn etapp men jag hoppas det blir lite attacker bland favoriterna.

Kommentarer
Postat av: Joakim Engström

shit vad snabb jag är i benen nu;)

2008-07-15 @ 21:43:07
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/
Postat av: Hammer

Duktig du!! Själv missar man både touren och träning.... men jag gillar att du följer mina filmtips=) När anländer du ill sälen?

2008-07-16 @ 23:19:39
URL: http://indiepop.blogg.se/
Postat av: waxman

jaha var ni också dopade :)

2008-07-17 @ 14:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0