End of Plantering

Idag var det sista planteringsdagen för den här omgången. Rätt skönt att ha det gjort även om det har haft sina trevliga stunder. Har varit ett härligt gäng som man jobbat med och det har gjort det ganska stimulerande. Nu blir det tid över för lite hårdare träning ett tag, vilket ska bli väldigt skönt. Man är lite sliten i kroppen efter en dag på hygget och kan därför inte få ut all den träning man vill.

Sprang tränings-Ol i Eldris på em. Tog det ganska lugnt och orienterade rätt istället. Kände mig ganska lätt i benen och höll i orienteringen bra.

Imorgon blir det Orsa Kajtn 14km på fm. En trevlig tradition som jag haft så många år jag kan minnas. Ifjol sprang jag 24km för att testa på det. Då väggade jag på slutet så i år går jag ner på 14km igen. Hoppas på pigga ben imorgon. Brukar som jag sagt tidigare vara ganska pigg efter planteringen slutat så jag hoppas det stämmer imorgon också. Lär få hårt motstånd av framförallt Mikael Lindberg, Jonas Buud och Niklas Karlsson. På em. ska vi träffas ett gäng ifrån skidgymnasietiden och grilla och umgås. Hoppas det blir fint väder. Men traditionsenligt svenskt midsommarväder innehåller väl en hel del regn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0